Zależy nam na bezpieczeństwie i komforcie Państwa pobytu, dlatego wychodząc naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości w trakcie epidemii COVID-19, opracowaliśmy i zastosowaliśmy szereg działań, zgodnych z wytycznymi i rozporządzeniami Ministerstwa Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego.
Bezpieczna lokalizacja
Hotel posiada 54 pokoje, co pozwala na zakwaterowanie maksymalnie 105 osób w jednym czasie (zgodnie z wytycznymi z Rozporządzenia Rady Ministrów). Posiadamy 2 restauracje, przestronne patio zewnętrzne, 1300 mkw. tness, 10 gabinetów w centrum SPA, 650 mkw. sal konferencyjnych – w sumie obiekt ma 9000 mkw. Duża przestrzeń na zewnątrz i wewnątrz hotelu pozwala na zachowanie zalecanej odległości, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających w obiekcie.
Hotel posiada kilka wejść oraz wind co uniemożliwia gromadzenie się ludzi w tym samym miejscu.
Pracownicy
Części Ogólnodostępne
Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk są umieszczone w częściach ogólnodostępnych (przy windach, przed restauracją, w stre e SPA, tness, kręgielni) wraz z instrukcją jak prawidłowo dezynfekować ręce.
Wprowadzono wzmożoną dezynfekcję klamek, poręczy, wind, toalet wspólnych, korytarzy co godzinę oraz częste wietrzenie części wspólnych.
Wprowadzona została zasada maksymalnie 2osób w windzie (z wyłączeniem rodzin wspólnie zakwaterowanych).
W każdej toalecie publicznej na terenie Hotelu w widocznym miejscu udostępniona jest instrukcja jak poprawnie i skutecznie myć ręce, zdejmować maseczkę oraz rękawiczki.
Recepcja
Wyznaczyliśmy miejsca do zatrzymania się osób oczekujących na obsługę recepcji w odległościach co 2 metry.
Recepcja obsługuje Gości w maseczkach a dla zachowania pełni bezpieczeństwa jest odgrodzona od Gości specjalną płytą poliwęglanową.
Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu.
Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane.
Podczas podpisywania karty meldunkowej Goście korzystają z długopisów, które dezynfekujemy po każdym ich użyciu.
Gość otrzymuje kartę do pokoju w jednorazowym etui, która jest zawsze dezynfekowana a etui wyrzucane.
W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo i zdrowie, tak jak postępujemy w przypadku każdego Pracownika Hotelu rozpoczynającego pracę, tak i w przypadku Gości przed rozpoczęciem procesu meldowania dokonujemy pomiaru jego temperatury oraz prosimy o wypełnienie ankiety dotyczącej stanu zdrowia. W przypadku wystąpienie podwyższonej temperatury, minimum 38oC (przy pomiarze bezdotykowym termometrem) lub innych widocznych objawów takich jak kaszel, katar, duszności, problemy z oddychaniem Pracownik ma prawo nie zameldować Gościa, należy jednak dokonać powtórnego pomiaru w celu potwierdzenia sytuacji z podwyższoną temperaturą. W każdym takim przypadku Pracownik musi sporządzić dokumentację i w tym celu wypełnić oświadczenie w imieniu Gościa podając przyczyny nie zameldowania Gościa. Równocześnie taka sytuacja gdy ma miejsce, jest zgłaszana do Kadry Kierowniczej.
Pokoje Hotelowe
Pokój wietrzymy przez cały okres jego sprzątania (35 minut).
W informatorze znajdują się instrukcje: jak prawidłowo myć ręce, jak prawidłowo dezynfekować ręce, jak prawidłowo nakładać i zdejmować maseczkę, jak prawidłowo nakładać i zdejmować rękawiczki oraz podane są informacje kontaktowe do najbliższej stacji sanitarno- epidemiologicznej i służb medycznych.
Pracownicy działu housekeepingu wyposażeni są w maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy tj. ręczniki, pościel.
W celu ograniczenia bezpośredniego kontaktu Gości z pracownikami sprzątanie dzienne odbywa się na życzenie (jeśli życzą sobie Państwo wymiany ręczników, dołożenie wody, wyrzucenie śmieci czy uzupełnienie innych produktów prosimy o kontakt z recepcją pod numerem telefonu 888).
Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju suszarki nadmuchowe w pokojach zostały wyłączone oraz zabrane produkty z minibarków.
Szlafroki do pokoju dostarczamy, tylko na wcześniejsze życzenie Gości.
Współpracujemy z certy kowaną Pralnią, której proces prania ręczników i pościeli posiada certy kat Państwowego Zakładu Higieny. Proces prania w całości odbywa się w reżimie sanitarnym.
W pokoju hotelowym mogą przebywać jedynie osoby zameldowane.
Restauracja Przędzalnia
Zostaławprowadzonanowagodzinaserwowaniaśniadańodponiedziałkudopiątkuod7:00 do 10:00 oraz w sobotę i niedzielę od 7:00 do 11:00.
Posiłki serwowane są jedynie w formie na wynos w jednorazowych opakowaniach. Zamówienia należy składać pod numerem telefonu 100.
Przed wejściem do części restauracyjnej dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym. Goście proszeni są o dezynfekcję rąk przy każdorazowym wejściu na teren restauracji.
Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepidu przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa. Kucharze i kelnerzy pracują w przyłbicach oraz jednorazowych rękawiczkach.
Restauracjajestwietrzonaco2godzinylubwmiaręmożliwościczęściej.
Tkalnia SPA
Wyłączona z użytkowania została strefa relaksu, aby zminimalizować bezpośredni kontakt kilku osób.
Na zabieg należy przybyć nie wcześniej niż 10 minut przed planowanym rozpoczęciem oraz bez osób towarzyszących. Gości umawiamy w odpowiednich odstępach czasowych, które zapewnią zachowanie właściwego dystansu.
Gości prosimy o przychodzenie we własnych maseczkach, które należy mieć w trakcie zabiegu, jeśli jest to możliwe ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu.
Po wejściu do SPA prosimy o dezynfekcję rąk.
Zachowujemy bezpieczną odległość 2 metrów.
Pracownicy SPA są wyposażeni w maseczki, rękawiczki jednorazowe.
Pracownik Recepcji dokonuje instruktażu odnośnie wprowadzonych zasad bezpieczeństwa oraz wskazuje dokładnie szafkę w szatni, z której klient może skorzystać. Po opuszczeniu szafki przez klientka jest ona dokładnie dezynfekowana.
Używamy akcesoriów i tekstyliów jednorazowych lub artykułów, które są każdorazowo dezynfekowane lub sterylizowane.
Po każdym kliencie gabinety i miejsca kontaktowe są dezynfekowane (klamki, lada recepcji) oraz wietrzone.
Gościom nie serwujemy kawy, herbaty, jedynie wodę mineralną w zamkniętych butelkach.
Prosimy w trakcie zabiegów o nie używanie telefonów komórkowych.
Kręgielnia Maszynownia
ZAMKNIĘTA
Klub Fitness Formownia
ZAMKNIĘTY
Basen
Na basen prosimy zabierać ręczniki z pokoju. Chęć wymiany mokrych ręczników prosimy zgłaszać pod numerem telefonu: 888.
Jeśli nie czujesz się dobrze, masz kaszel, podwyższoną temperaturę, trudności w oddychaniu przełóż swoją wizytą na inny termin.
W strefie przebieralni prosimy przebywać w maseczce. Maseczka powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk. Ubierając się po kąpieli należy ponownie założyć osłonę ust i nosa w pomieszczeniu przebieralni.
Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w łazience.
Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich, minimum 2 metry.
W szatni mogą przebywać jednoczenie tylko 2 osoby. Ilość dostępnych szafek w szatni została zmniejszona.
W szatniach udostępniony został płyn do dezynfekcji. Po opuszczeniu szafki prosimy o jej zdezynfekowanie.
W strefie basenu zostały umieszczone płyny do dezynfekcji rąk: w przebieralni, przy toalecie, przy natryskach. Dezynfekcja rąk przy wejściu na teren basenu jest obowiązkowa.
Prosimy o przestrzeganie zasad higieny: obowiązkowa i staranna kąpiel, umycie całego ciała pod natryskiem przed wejściem do hali basenowej, przejście do hali basenowej po uprzedniej dezynfekcji stóp.
Zachęcamy do stosowania dystansu społecznego w niecce basenowej (nie dotyczy wspólnych gospodarstw domowych).
Z leżaków w strefie basenowej oraz na tarasie można korzystać tylko przy użyciu własnego ręcznika.
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 888
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/
Na naszej stronie www.fabrykawelny.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji. Wszystkie dostępne tam pakiety są na bieżąco aktualizowane.